tisdag 10 mars.

god morgon, god middag, god kväll.
Skolan och matteprov idag. Jag tror det gick ganska bra iallafall, jag är nöjd och glad. har inte så mycket mer att berätta. Efter skolan satt jag, michis, natalie och isabella kvar i skolan med roberto och othman. Sen kom matte också. tack för du tar allt med en klackspark, de hjälper faktiskt! det skrattades och jag sprang i trappor som aldrig förr.

Imorgon ska jag köpa hårfärg och färga håret och jag längtar, sjukt mycket. Det ska gå tillbaka till mörkbrunt. Imorgon ska jag även gå till sockra  och kolla på hårförlängning, boka tid och förhoppnings vis får jag en tid på torsdag så jag får in dom där förlängningarna någon gång. jag längtar!!!

nu ska jag sitta vid msn, maila en lärare och annan personal på skolan. sen sova

live and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0