studiekväll.

hej på er igen!
Nu ska jag snart krypa ner i min iskalla säng som jag fort kommer värma upp. Men först tänkte jag uppdatera för er lite. Eftermiddagen och kvällen blev inte exakt som jag planerat. Pappa hade spenderat 8 timmar på akuten idag på grund av för högt blodtryck. Förstår inte riktigt sånt där. Förstog det inte när vi va i Thailand och jag blev sjuk heller, då tog dom mitt bldtryck ungefär 1 gång varannan timme. Även på natten. Fy för dom, men tack för ni gjorde mig frisk!
Ja iallafall så är min pappa tydligen ganska sjuk, jag hoppas medicinen han fick hjälper till så han blir frisk igen. Snart!

Han och jag har pluggat matte med mig hela kvällen och nu hoppas jag på ett G på provet imorgon, jag har riktigt svårt i matte och jag förstår inte ens hur jag fick betyg i det i nian eftersom att det nu går så himla dåligt. Buhu!
Kanske får jag mitt löshår om jag kirrar det imorgon, håll tummarna för mig söta rara!


Nu ska jag gå och plocka fram kläder tills imorgon och så plocka ner saker i väskan. ska till Bolandskolan med sötaste som ska hälsa på en kompis. Även jag ska passa på att söka upp lite kontakter då. Vi hörs imorgon.

Live and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0