Söndag 8 mars.

hej på er!
Jag har just ätit frukost. Nesquick. Så jäkla onyttigt men ibland måste man få unna sig något gott eller hur? ;) Ja! Nu ska jag snart gå och duscha, packa och sen städa undan lite på mitt rum. Inte för att det är stökigt men det är mycket mysigare att komma hem till ett rent rum när man vart borta en vecka. Nu undrar ni nog vart jag ska. Jag ska till min pappa. Han bor i en lägenhet i stan och mamma har ett hus lite utanför stan. Massa mysigt på båda ställena. Jag älskar att bo i stan för det är så nära till allt och man träffa mer människor och jag älskar att bo utanför stan med mamma för en villa är mysigare än en lägenhet och luften här är helt annorlunda. Svårt att bestämma vart man ska bo mest helt enkelt.

idag händer det ju som sagt inte så mycket. Kanske kollar lite på tv och myser, fixar naglarna och dricker te. En söndag i soffan helt enkelt. Men som sagt, det är ju söndag = bakisdag no. 1. Själv så drack man inte igår. Jag va hos en kompis några timmar sen åkte jag till min farmor och hälsade på. Min Faster och farbror var där. Underbart!
Jaa ha en bra eftermiddag så hörs vi sen.

live and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0