I need a man..

Heeej alla söta!
Inte för att ni är så många men ändå, ni är söta!
Jag gick hem från skolan idag. hade 2 timmars hål och matte i 50 minuter kvar så jag hoppade det på grund av min äckliga huvudvärk. Ge mig tips på hur jag blir av med den för att ta ipren, sova och bara vila har jag redan provat. Om ni vet nåt så skriv en liten rad till mig!
Just nu sitter jag i mitt ljusgula rum i pappas lägenhet och blickar ut överbakgården. I bakgrunden hör jag en konflikt på tv:n, days of our lives är på. Egentligen hatar jag den serien, den är verkligen så himlans dålig. Men finns inte så mycket annat att se så!
Nu ska jag ta lite äppeljuice och kolla igenom lite matte uppgifter, prov imorgon.
Live and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0